جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
نقطه نظرات بخش خصوصی راجع به نحوه محاسبه حق بیمه قراردادهای سفارش و ساخت کالا
۱۳ دی ۱۳۹۵ ۱۴:۱۶
کارگروه کمیته موضوع ماده 76، به منظور بررسی صورتجلسه تنظیمی سازمان تأمین اجتماعی در خصوص حق بیمه قراردادهای سفارش و ساخت کالا در تاریخ 1395/10/08 و با حضور نمایندگانی از اتاق ایران، اتاق تهران، شرکت مهندسی برازش صنعت، انجمن تولیدکنندگان تهویه مطبوع ایران، سندیکای شرکت‌های ساختمانی و شرکت ساپکو در محل دبیرخانه کمیته برگزار شد.

این جلسه پیرو جلسه قبلی مورخ 1395/10/04 در دفتر معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان تأمین اجتماعی، جناب آقای مهندس افخمی‌راد تشکیل شد تا نظرات بخش خصوصی در ارتباط با موضوع حق بیمه قراردادهای ساخت و سفارش کالا جمه بندی و یکپارچه شود و بعنوان پیشنهاد به سازمان ارائه گردد.

کارگروه_08-10-95_2

نمایندگان بخش خصوصی حاضر در جلسه، معتقد بودند که همانطور که در بخشنامه 11/1 درآمد سازمان تأمین اجتماعی صراحت دارد، قراردادهای خرید و فروش اعم از تولید یا ساخت، با قرارداد یا بدون قرارداد، مشمول ماده 38 قانون تأمین اجتماعی نمی‌باشد، لذا سازمان تأمین اجتماعی نیز می بایست مراتب مذکور را جهت اجرا به کلیه واحدهای اجرایی، حسابرسی و هیئت‌های تشخیص مطالبات سراسر کشور اعلام نماید.

کارگروه_08-10-95_3

در انتها مقرر شد نقطه‌نظرات عنوان‌شده به سازمان اعلام گردد تا در جلسات آتی با سازمان تأمین اجتماعی در این خصوص، مدنظر قرار گیرد.

تعداد کلیک: ۱,۱۴۲
میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده :
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  

  
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دبیرخانه کمیته موضوع ماده 12 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور می باشد.