چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
در جلسه فوق‌العاده هیأت رئیسه اتاق ایران مقرر شد؛ تشکیل کارگروهی برای بررسی مشکلات صنایع غذایی کشور
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۵:۰۲
در جلسه فوق‌العاده هیأت رئیسه اتاق ایران مقرر شد؛ تشکیل کارگروهی برای بررسی مشکلات صنایع غذایی کشور در جلسه فوق‌العاده هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در سال 1391 با حضور محمد نهاوندیان، رئیس اتاق ایران، سایر اعضای هیأت رئیسه و دبیرکل اتاق ایران، دوشنبه، 25 اردیبهشت‌ماه، برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اتاق ایران، در این جلسه مقرر شد با توجه به پیشنهادات مختلف در خصوص صنایع غذایی، کارگروهی یه همین منظور با حضور، برخی اعضای کمیسیون‌های صنایع و کشاورزی، تشکیل شود.

در جلسه فوق‌العاده هیأت رئیسه اتاق ایران مقرر شد؛

تشکیل کارگروهی برای بررسی مشکلات صنایع غذایی کشور

در جلسه فوق‌العاده هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در سال 1391 با حضور محمد نهاوندیان، رئیس اتاق ایران، سایر اعضای هیأت رئیسه و دبیرکل اتاق ایران، دوشنبه، 25 اردیبهشت‌ماه، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق ایران، در این جلسه مقرر شد با توجه به پیشنهادات مختلف در خصوص صنایع غذایی، کارگروهی یه همین منظور با حضور، برخی اعضای کمیسیون‌های صنایع و کشاورزی، تشکیل شود.

این کارگروه بعد از رسیدگی و بررسی کارشناسی موضوعات مرتبط با صنایع غذایی و پیشنهادات موجود در این راستا، نتیجه کار را به کمیسیون‌های مربوط و در نهایت به هیأت رئیسه ارائه خواهد کرد.

بر اساس همین گزارش طرح تسریع در ساخت، تکمیل و شکل‌دهی بخش‌های مختلف ساختمان جدید اتاق ایران در جهت تأمین فضای مورد نیاز برای فعالیت هیأت نمایندگان، کمیسیون‌ها، هیأت رئیسه و بدنه اجرایی اتاق مورد بحث قرارگرفت و مقرر شد، با بررسی نظرات مختلف، طرح‌های مرتبط با معماری داخلی و بیرونی ساختمان، متناسب با شرح وظایف اتاق، تهیه شود.

همکاری با جشنواره ملی بهره‌وری موضوع بعدی بود که در جلسه نهم هیأت رئیسه اتاق ایران مورد بحث قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع برای برگزاری‌ هر چه بهتر این جشنواره، اتاق ایران کمک‌هایی را در این زمینه مصروف دارد.

در پایان جلسه هیأت رئیسه اتاق ایران، نهاوندیان تصریح کرد: «اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران باید در قبال طرح، پیشنهاد، درخواست و تقاضایی که از سوی بخش خصوصی به دولت ارائه می‌شود، وظایف و تعهدات خود در ارتباط با این توقعات را مشخص کرده و با همکاری اتاق‌های سراسر کشور در اجرای این وظایف اقدام کند و با توجه به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در این خصوص باید بیش از پیش جدی‌تر و کوشا تر باشیم.»

لازم به ذکر است پس از اتمام جلسه، هیأت رئیسه با معمارنژاد، رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، معاونان ایشان نشست مشترکی را برگزار کردند. در این نشست موضوع تسهیل امور گمرکی برای بخش خصوصی مورد تبادل‌نظر و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.

تعداد کلیک: ۱,۸۰۸
میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده :
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  

  
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دبیرخانه کمیته موضوع ماده 12 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور می باشد.